Platforma „Virtual Moldova”, lansată cuu sprijinul companiei româno-americane OenoCO International, a publicat prima hartă virtuală a vinăriilor din Republica Moldova, ca parte a unui proiect mai amplu de promovare internațională a țării.
Harta se adresează atât profesioniștilor din domeniul vitivinicol, cât și publicului larg care dorește să afle aspecte interesante despre vinării, fiind rezultatul unul demers științific din partea unor specialiști de primă mână pe plan internațional.
„Dincolo de aspectul atractiv al hărții virtuale, am dorit să evidențiem particularitățile de relief, climatice, hidrografice și ale solului din fiecare raion al Republicii Moldova. Oricine este interesat de sectorul vitivinicol poate să acceseze platforma „Virtual Moldova” și să pătrundă într-o lume fascinantă”, a declarat Antoniu Martin, coordonatorul departamentului Europa Centrală și de Est.
Prin acest proiect se urmărește ca mediile de afaceri europene să cunoască mai detaliat un domeniu economic fundamental al Republicii Moldova, cum este cel al vinului.
La sfârșitul lunii august, cu sprijinul companiei româno-americane OenoCO International, a fost lansată platforma „Virtual Moldova”, o modalitate de promovare a vinăriilor, podgoriilor, dar și a economiei Republicii Moldova.
OenoCo Internațional este o companie americano-română care activează în principal în spațiul Europei Centrale și de Est în domeniul vitivinicol, realizând consultanța și suport în vederea identificării de noi piețe, organizării de forumuri internaționale de profil, creșterii calității produselor și obținerea de certificări de calitate a vinului.