Hăncescu (FSLI), despre scenariul anului şcolar hibrid: Randamentul elevului în online e la 50%

Randamentul de instruire a elevilor în metoda „şcolii online” este la jumătatea randamentului elevului în metoda şcolii clasice, a declarat, miercuri, pentru AGERPRES, preşedintele Federaţiei Sindicatelor Libere din Învăţământ (FSLI), Simion Hăncescu.

„Toată lumea recunoaşte că nu poate fi înlocuită învăţarea clasică. Dacă nu este profesorul faţă în faţă cu elevul, randamentul e undeva la 50%. Şi asta nu e numai la noi, ci pe toată planeta, toată lumea recunoaşte că învăţarea clasică este singura care trebuie să rămână şi, indiferent unde va ajunge tehnologia, trebuie ca elevii să vină la şcoală, pentru că nu vor reuşi, randamentul e mic. Dacă nu interacţionezi direct cu elevul, să-l întrebi dacă a înţeles sau nu a înţeles, va fi complicat să faci treaba asta la distanţă, va fi aproape imposibil”, a apreciat preşedintele Federaţiei Sindicatelor Libere din Învăţământ.

Liderul sindical a subliniat şi că este imposibil de implementat învăţământul online până la clasa a IV-a.

„Va fi problema cu clasele I-IV, sau clasa pregătitoare şi clasele I, II, III, IV, pentru că nu se poate pune problema învăţării online la aceşti copii. Ne gândim că e vorba de a-i învăţa primele lucruri legate de scriere, să-i înveţi pe copii liniuţe sau bastonaşe e imposibil s-o faci online.

 » Citește toată știrea pe AgerPres

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

%d blogeri au apreciat: