Patronatele din zona litoralului şi a Deltei Dunării au înfiinţat prima filială teritorială din turismul românesc

Cinci patronate HORECA din zona litoralului Mării Negre şi Delta Dunării au înfiinţat joi prima filială a Federaţiei Patronatelor din Industria Ospitalităţii (FPIOR) – filiala Litoral Delta Dunării, pentru promovarea unei strategii de dezvoltare a turismului costier la Marea Neagră.

„Am lucrat, în ultimele luni, la un obiectiv esenţial pe care mi l-am propus, de mulţi ani – unirea Patronatelor de pe Litoral şi din Deltă, într-o voce comună şi coerentă, care să lupte împotriva indiferenţei administraţiilor centrale şi locale faţă de nevoile şi problemele Industriei Ospitalităţii pe Litoral şi, în general din România. Nu este o întâmplare faptul că am reuşit să ajungem, astăzi aici – după o vară extrem de grea, în care litoralul românesc a avut mult de pierdut, pe fondul lipsei totale de promovare şi al absenţei oricărei strategii. Unitatea operatorilor din această industrie în faţa problemelor comune pe care le avem, munca într-o singură echipă, pentru o strategie de dezvoltare şi promovare care ne lipseşte, de foarte mulţi ani – sunt obiective esenţiale, acum, când facem împreună un bilanţ negativ al unui sezon extrem de dificil în acest an, pe Litoral. Autorităţile vor avea de astăzi un partener mult mai puternic de dialog, pentru că ne-am unit forţele”, a declarat joi Corina Martin, preşedinte de onoare RESTO Constanţa şi Secretar General al FPIOR, într-o conferinţă de presă, scrie Agerpres.

FPIOR devine, astfel, prima Federaţie din turismul românesc care îşi constituie o Filială teritorială, prin care se unesc, într-o voce comună, patronatele dintr-o destinaţie turistică regională.

La rândul său, Valentin Şoneriu, preşedintele FPIOR, a transmis că la Constanţa s-a creat o voce patronală puternică, organizată în jurul unei destinaţii regionale cu mult potenţial, zona Litoral-Delta Dunării.

„Dovedim încă o dată că suntem o structura federativă cu viziune,

 » sursa: www.replicaonline.ro