Moda și shoppingul în contextul actual

În rândul consumatorilor tendințele se schimbă. Vor prefera mai mult online-ul decât magazinele fizice, vor alege mai responsabil și cumpătat. Așadar moda accesibilă este pe val. Un exemplu aici este magazinul online Bobomoda. S-a făcut remarcat prin conceptul practic de a oferi prețuri accesibile la mai toate tipurile de articole vesimentare. Așadar doritoarele regăsesc aici articole cu care își pot crea cu puțin efort ținute complete, potrivite pentru orice ocazie și sezon – o garderobă completă.

Online versus fizic

Va fi cu atât mai accentuată preferința pentru online. Publicul a experimentat avantajele online-ului, iar acum cu atât mai mult va există accent pe această variantă. Sunt păstrate toate condițiile optime pentru a nu intra în contact cu prea multe persoane, sunt evitate deplasările, iar mai toate eshop-urile oferă plăţi în diverse variante, posibilitate de a face și retur în condiții avantajoase.

La Bobomoda spre exemplu pentru comenzi de minimum 100 de lei transportul este gratuit.

Din punct de vedere al brandurilor, românii preferă să rămână fideli brandurilor cu care s-au obișnuit până acum sau cele pe care le știu deja. Conform statisticilor din raportul ROCK (Recovery after Outbreak – Champions Kit) 35% din români vor prefera mai degrabă promoțiile.

 » Citește tot articolul pe www.capital.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

%d blogeri au apreciat: