Ce măsuri trebuie să ia angajatorii pentru a-și proteja angajații de infecția cu COVID-19? (P)

O parte din aceste măsuri se referă și la activitatea comercială a antreprenorilor din întreaga lume care prin autoritatea pe care o au față de angajații lor pot limita răspândirea virusului. Iată care sunt câteva din acestea:

4 Lucruri pe care le poți face în calitate de angajator pentru a limita răspândirea infecției cu COVID-19 în rândul angajaților tăi
#1 Încurajarea implementării regimului de telemuncă

Telemunca nu este un concept nou în România. Ea este reglementată în Legea nr. 81/2018 și presupune posibilitatea unui angajat de a lucra din orice loc stabilit de comun acord cu angajatorul său printr-un act adițional la contractul de muncă. Pentru ca activitatea unui angajat să fie încadrată ca telemuncă, ea trebuie să se desfășoare în mod voluntar și regulat, cel puțin o dată pe lună, prin utilizarea mijloacelor puse la dispoziție de tehnologia informațiilor și telecomunicațiilor.

Telemunca se pretează pentru un număr mare de domenii de activitate și poate fi desfășurată de aproape orice angajat care la birou lucrează preponderent la calculator și prezența lui fizică în spațiul respectiv nu este obligatorie pentru buna îndeplinire a sarcinilor sale de lucru. Din punct de vedere legal însă, telemunca implică și o serie de provocări,

 » Citește tot articolul pe www.capital.ro

Lasă un răspuns