Ce trebuie să iei în considerare când cumperi o asigurare pentru telefonul mobil

Smartphone-urile au devenit dispozitive indispensabile pentru noi. Cei mai mulți dintre noi suntem inseparabili de telefoane și stăm toată ziua cu ele în mâini. De aceea, este important să avem grijă de ele.

Vei scăpa de multe probleme dacă îți protejezi telefonul cu husă, carcasă și sticlă securizată pentru ecran. Cu toate acestea, niciuna dintre soluții nu este infailibilă și nu reprezintă o opțiune pentru cei care preferă să păstreze designul original al telefonului lor, fără să-l acopere cu husă sau carcasă.

Când cumperi un terminal prin intermediul unei companii de telefonie, ai posibilitatea de a încheia o poliță de asigurare telefon pentru a-l proteja împotriva anumitor incidente, cum ar fi furtul și spargerea ecranului. În unele cazuri, la un preț foarte mic și cu avantaje suplimentare, cum ar fi să ai un dispozitiv de schimb în timpul reparației dispozitivului.

În cazul în care ai nevoie să repari un telefon în afara garanției, o asigurare telefon mobil te ajută să faci acest proces mai suportabil, garantând un timp de reparație mai scurt sau un dispozitiv de înlocuire a telefonului mobil în timp ce acesta este reparat și fără a fi nevoie să îți asumi costuri ridicate atunci când, de exemplu, spargi ecranul, mobilul se udă sau este furat.

Pentru a asigura un telefon mobil, poți opta pentru asigurarea operatorilor de telefonie, pentru asigurarea oferită de alte magazine de tehnologie și pentru cele specifice oferite de unii asigurători. Așadar, vom revizui detaliile fiecăreia dintre aceste opțiuni pentru a compara diferențele dintre principalele propuneri pe care le găsim pe piață.

Ce acoperă o asigurare telefon?

Înainte de a alege o asigurare specifică pentru telefoanele mobile, nu uita că toate dispozitivele mobile au o garanție de doi ani care acoperă orice problemă care nu este cauzată de utilizarea incorectă a smartphone-ului.

 » sursa: ziuadevest.ro