Recommerce Group, pionier și lider în Europa în domeniul recondiționării smartphone-urilor, a încheiat un parteneriat strategic cu Auchan Retail România. Prin acesta, smartphone-urile recondiționate de Recommerce Group sunt puse în vânzare în 30 dintre hipermarketurile Auchan din România, aflate în București, Cluj, Craiova, Sibiu, Timișoara, Constanța, Brașov, Suceava, Bacău, Baia Mare, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Satu Mare și Târgu Mureș.
Auchan a fost primul retailer care a integrat în oferta sa și smartphone-uri recondiționate, fiind, la rândul său, pionier în România în domeniul economiei circulare și al produselor electro sustenabile. Primul parteneriat pentru distribuția smartphone-urilor recondiționate a fost încheiat de Auchan în anul 2020 cu start-up-ul românesc, Fenix, specializat în recondiționarea smartphone-urilor și co-fondat în 2020 de antreprenorii Grégoire Vigroux, Adrien Arnoux și Hector Destailleur.
“Sustenabilitatea mediului și a afacerilor este o problemă comună, care necesită un efort colectiv. Parteneriatul nostru strategic cu Auchan Retail România este esențial în acest sens și constituie o importantă oportunitate pentru Recommerce Group de a-și dezvolta afacerile în Europa de Est și de a crește piața dispozitivelor recondiționate din România. Smartphone-urile recondiționate de noi le oferă consumatorilor multe dintre avantajele telefoanelor noi. Obiectivul nostru este să câștigăm 2-3% din piața smartphone-urilor noi, iar capacitatea de distribuție Auchan este o modalitate optimă de a face ca dispozitivele noastre să ajungă la cât mai mulți consumatori din România”, a declarat Grégoire Vigroux, Co-fondator și Senior Advisor Recommerce Eastern Europe.
“Suntem mereu deschiși colaborărilor cu actori ale căror idei inovatoare vin în întâmpinarea preocupării noastre constante pentru protejarea mediului înconjurător. Ne bucurăm că parteneriatul nostru pentru distribuția smartphone-urilor recondiționate trece acum la nivelul următor și suntem convinși că acesta va avea un impact semnificativ, atât în dezvoltarea pieței de profil,