VIDEO* Proteste împotriva vânzării Portului Constanța și a aeroportului Mihail Kogălniceanu. Parlamentarii AUR: Este un atac la economia națională!

În fața Prefecturii Constanța, sâmbătă, câteva zeci de oameni au îndurat un ger năprasnic pentru a manifesta împotriva vânzării Portului Constanța și a aeroportului Mihail Kogălniceanu. La eveniment au participat parlamentarii Partidului Alianța pentru Unirea Românilor și Asociația Patriot.

Cei prezenți au dorit să transmită un mesaj Guvernului și anume să nu vândă activele statului pe prețuri de nimic în plină criză economică. Cum a ajuns la guvernare premierul Florin Cîțu a modificat legea 173/2020 ce interzicea vânzarea activelor companiilor de stat din România.

Printre aceste companii de stat se numără și Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța, Compania Națională Administrația Canalelor Navigabile sau Aeroportul Mihail Kogălniceanu, notează Tomisnews.

Parlamentari AUR de Constanța, deputații Dumitru Viorel Focșa și Dănuț Aelenei și senatorii Sorin Cristian Mateescu și Evdochia Aelenei s-au alăturat sâmbătă președintelui Asociației Patriot, Alexandru Simion, cu mesajul clar:

Companiile constănțene nu sunt de vânzare!

Deputatul Focșa a arătat că motivul principal din cauza căruia România nu intră în spațiul Schengen este legat de existența Portului Constanața și a subliniat că legea abrogată a fost făcută cu cap pentru a proteja companiile naționale de presiunile externe.

Președintele Asociației Patriot, Alexandru Simion, a subliniat că pierderea Portului Constanța va pune în pericol siguranța națională.

Juristul partidului AUR, senatorul Mateescu a arătat că nu înțelege de ce să fie vândute acțiunile de la APMC, întrucât Portul Constanța este pe profit și consideră că singura explicație ar fi… un atac la economia națională.

zeci de constănțeni au îndurat frigul la Instituția Prefectului și au fost fermi: Portul Constanța nu este de vânzare. În privința Portului, deputatul Focșa a precizat că va lua la puricat toți operatorii portuari și activitatea lor din ultimul deceniu, ca să putem să începem să discutăm despre rentabilizare.