Adoptarea de către Senat a unui amendament prin care s-a introdus în Legea Educației Naționale a unui articol care interzicea promovarea teoriei de gen în instituțiile de învățământ din România este unul din acele rare momente în care ai impresia că, totuși, instituțiile statului lucrează în favoarea celor mulți, în folosul cetățenilor.
Teoria de gen este foarte controversată din punct de vedere științific și foarte nocivă pentru dezvoltarea psiho-emoțională a copiilor, dovadă fiind valul în creștere de pre-adolescenți și adolescenți din țările occidentale, inclusiv SUA și Canada, care se identifică verbal cu alt gen decât cel biologic. Mulți dintre ei apelează la schimbări de sex sau tratamente hormonale, castrare sau masectomie (îndepărtarea sânilor, în cazul fetelor), toate plătite din bani publici, pentru a se conforma „identității de gen”, contrare sexul biologic cu care au venit pe lume. Nu sunt rare cazurile când copiii confuzi cu privire la identitatea lor sexuală consideră că aparțin unui gen diferit decât cel feminin sau masculin. După câțiva ani de la tranziție, mulți dintre ei se răzgândesc, însă este prea târziu, constatând că mutilările la care s-au supus sunt ireversibile. Toate acestea sunt posibile datorită lobby-ului LGBT care a promovat agresiv teoria de gen în mediile universitare și școlare din statele occidentale.
Așadar, interzicerea teoriei de gen în instituțiile de învățământ din România este un act care merită salutat și susținut.
Cei care s-au opus adoptării acestei măsuri bine-venite sunt senatorii USR, un partid care se identifică cu lobby-ul LGBT în România. Mai mult, voci din mediul universitar au condamnat actul adoptat de Senat, considerând că el contravine libertății academice și autonomiei universitare. Oare?
Așa cum în trecut oameni de știință renumiți au susținut existența eterului și au scris lucrări savante pe marginea lui și astăzi există oameni care cred în existența a ceva numit „gen” care ar fi diferit de sexul biologic. În mai toate universitățile occidentale există programe de cercetare și de studiu cu privire la identitatea de gen, se publică numeroase studii și cărți, mii de studenți sunt anual îndoctrinați în spiritul libertății academice, desigur, cu privire la substanța misterioasă „gen” și sunt apoi trimiși în lume să propovăduiască tuturor teoria în care au fost inițiați. Există o întreagă industrie și locuri de muncă bine plătite pentru oamenii care produc o „cunoaștere” sterilă, inutilă semenilor lor, ba chiar având efecte nocive în rândul celor slabi de înger.
AUR consideră alarmant faptul că voci din mediul universitar și din societate au luat apărarea unei teorii atât de controversate. Poate a venit momentul pentru o reformă profundă a învățământului superior din România, în special a celui privind studiile umaniste și sociale, care pare tot mai înclinat spre cercetarea și propagarea non-sensului. Universitățile trebuie să formeze specialiști în acord cu nevoile pieței muncii, nu cu fanteziile utopice ale extremei stângi.