CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS-CoV 2 în comunitățile în care operează prin implementarea unui set de măsuri de siguranță adiționale și suplimentarea soluțiilor de contact, la îndemâna tuturor clienților, începând cu 20.10.2021.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ cu program de lucru cu publicul 1 zi pe săptămână (CRC Bechet, CRC Filiași, CRC Orșova, CRC Reșița, CRC Baia de Aramă, CRC Călimănești, CRC Corabia, CRC Horezu, CRC Vânju Mare) vor fi închise temporar;
Numărul de specialiști Front Office în relația cu clienții va fi redus în restul centrelor de relații cu clienții CEZ Vânzare (din Caracal, Curtea de Argeș, Videle, Drăgășani, Roșiorii de Vede, Timișoara, Băilești, Câmpulung, Iași, Craiova, Pitești, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Slatina, Alexandria și Râmnicu Vâlcea).
Printre soluțiile noi menite să elimine sau să compenseze disconfortul, CEZ Vânzare implementează:
Pentru localitățile în care centrele de relații cu clienții de 1 zi se închid, cu sprijinul autorităților locale vor fi identificate în perioada următoare locații dedicate pentru instalarea InfoKiosk-urilor My CEZ pentru realizarea următoarelor acțiuni:
Informații despre sold, plăți și facturi (listă și istoric facturi, valori de plată, status facturi, printarea și vizualizarea facturilor, transmiterea acestora către o adresă de email indicată, plata cu cardul, integrală sau parțială a facturilor de energie/ gaze);
Transmiterea indexului autocitit (afișarea detaliilor de la ultima citire înregistrată în sistem, posibilitatea de a înregistra indexul autocitit pentru energie sau gaze, etc.);
Informații despre contractul de energie/ gaze naturale (numărul și data de încheiere a unui contract, valabilitatea acestuia, modalitatea de transmitere a corespondenței: poștă sau electronic, adresa de corespondență, etc);
Trimiterea unei solicitări/ sesizări (posibilitatea transmiterii unei petiții prin completarea unor câmpuri dedicate).
În cazul Centrelor de Relații cu Clienții din Craiova și Pitești,