Frontul Vaccinării Naționale, ultima emanație a Revoluției Covidului. Vaccinul Comirnaty a fost conceput ca o marcă de comunitate de Brand Institute. Ideologia salvării propovăduită de „Biserica” Covidului, un circ ieftin scos din Manualul de manipulare

Vaccinul Comirnaty produs de Pfizer și BioNTech

a intrat în România în baza unei regii internaționale care a apelat la manualul micului manipulator, capitolul Ideologia Salvării. Printr-un circ ieftin care se vrea o abilă operațiune de marketing se încearcă pătrunderea în subconștientul românilor, cunoscuți ca cei mai credincioși europeni, apăsându-se pe pedala salvării colective.

Jurnaliștii mai vechi au cunoscut direct tehnica în cauză în 1989 când regia moscovită venea pe scenele deschise ale României cu Frontul Salvării Naționale ca emanat al Revoluției, când în realitate el fusese pritocit în laboratoarele sovietice de ani de zile. Salvarea – cuvântul cheie, șterpelit de la creștinism – Mântuire. Aceiași jurnaliști vechi au sesizat imediat furtul de concept, prin care se încearcă constituirea cu acte în regulă a Bisericii Martorilor lui Covid, cu completarea bolșevică: cine nu crede în salvarea care ne-a venit de sus, de la Comisia Europeană, chiar de Crăciun, în sticluțe mici, cum sunt sigur că le plac celor de la „Taxi” – cadou, chipurile, gratis, cum ar veni, dar din banii noștri – devine automat dușman al poporului.

Jurnalistul conservator Adrian Pătrușcă de la EVZ a formulat încă din 29 noiembrie imperativele pe care încearcă să le impună „Biserica drăcească a lui Covid„. „Biserica [Ortodoxă] stă în calea agendei globaliste și trebuie spulberată. Mai ales o Biserică Națională, cum este BOR. În locul ei, în numele COVID, se zidește, pas cu pas, o nouă biserică. O nouă religie. Prima condiție pentru existența unei religii este Credința. O credință puternică și profundă, care transcende limitele raționalului. Puterea credinței este direct proporțională cu puterea divinității care constituie obiectul venerării. Biserica COVID nu se putea construi pe cultul unui amărât de virus, al unei gripe fie ea și ceva mai contagioasă, ci doar pe credința într-un Virus Suprem și Nimicitor.”

Nu, nimic nu este întâmplător. De altfel, însuși numele ales pentru acest vaccin – Comirnaty – face trimitere la aceeași ideologie de salvare colectivă. Cuvântul cheie – comunitate. Comunitatea celor împărtășiți cu vaccinul salvator al Bisericii Covidului. Numele a fost ales, cum altfel?, de către o companie specializată de branding. Și nu oricare, ci cea mai importantă din lume în acest domeniu – Brand Institute.

„Numele este inventat din [cuvântul] imunitate față de Covid-19 și apoi încorporează ARNm în mijloc, care este tehnologia platformei și, în ansamblu, numele este menit să evoce cuvântul comunitate”, a declarat Scott Piergrossi, președintele de operațiuni și comunicare al Institutului Brand. Scopul denumirii drogurilor este acela de a suprapune ideile și de a înțelege semnificația într-un nume, a spus el. În acest caz, conceptele cu prioritate ridicată cu care au început echipele au fost imunizarea față de COVID și tehnologia ARNm. Clienții înșiși au venit cu conceputul de comunitate ca imagine și asociere pe care doreau să o obțină, a spus Piergrossi, în articolul din care redăm. Deci acesta este prefixul Co-, urmat de ARNm în mijloc și care se termină cu sufixul -ty,

 » Citește întreg articolul pe www.activenews.ro