Enel a lansat serviciul digital ”Vizita virtuală”

E- Distribuție Banat atrage atenția că  operatorii de distribuție a energiei electrice din cadrul grupului Enel au lansat serviciul digital ”Vizita virtuală”.

Scopul este de a simplifica procese complexe, precum cel al racordării la rețeaua electrică sau al obținerii unui spor de putere, economisind timp și resurse.

Vizita virtuală este o alternativă la o vizită în teren, realizată de către tehnicienii E-Distribuție, pentru a stabili la fața locului, într-un timp cât mai scurt, care este cea mai bună soluție pentru fiecare solicitare în parte a clienților.

Digitalizarea acestor procese permite clienților ca, după depunerea cererilor pentru racordare la rețeaua electrică sau obținerea sporului de putere, să stea de vorbă direct cu operatorul E-Distribuție și, cu ajutorul camerei telefonului, să îi permită acestuia să vadă toate detaliile de care are nevoie pentru a decide cum vor fi amplasate elementele soluției respective.

Investițiile permanente pe care le facem în digitalizarea serviciilor noastre sunt indispensabile pentru a susține și a accelera ritmul electrificării în România. Cu vizita virtuală, continuăm astfel procesul de digitalizare, în beneficiul clienților, și creștem sustenabilitatea operațiunilor noastre, reducând numărul deplasărilor și cantitatea de hârtie folosită în procesul administrativ”, declară Raluca Chiriac, head of customer Engagement E-Distribuție.

Comentarii

comentarii

 » sursa: ziuadevest.ro