Vaccinurile anti-Covid au năpădit România cu tot cu efectele lor adverse și binefacerile experimentale fără ca societatea civilă românească, medicii, oamenii de știință, Academia Română și Biserica Ortodoxă Română să aibă posibilitatea unei dezbateri științifice asupra lor, inclusiv cu privire la aspecte foarte importante, de ordin etic. În acest timp conservatori catolici americani, după cum arătăm în articolul de față, afirmă răspicat că toate vacinurile Covid de pe piață trebuie respinse din considerente morale, pentru că se folosesc sau au în compoziție elemente de la copii avortați. Avortați vii.
Este aproape de neînțeles de ce nici azi această dezbatere cu academicieni și oameni de știință reali nu are loc, campania de vaccinare fiind dominată de persoane cu o pregătire precară și o moralitate îndoielnică dar cu elan propaganidistic demagogic, influențate, foarte posibil, chiar de stipendierile primite din partea companiilor care ne livrează vaccinuri de zeci de milioane de euro, ca Pfizer, AstraZeneca și Johnson & Johnson, producătorul unui nou vaccin Covid recent aprobat în SUA și care urmează să aterizeze cu siguranță și în România.
Compania BigPharma în cauză a început, de altfel, să facă teste pentru vaccinuri Covid pentru copii, chiar și pe bebeluși, reclamă LifeSiteNews.
Dar aspectul complet ignorat și grav la care ne referim și care ar fi trebuit să fie până acum tratat de Comisia de Bioetică a Bisericii este legat de folosirea fetușilor umani – a copiilor avortați de vii – în producerea, studiul sau dezvoltarea vaccinurilor intrate deja în România.
În lumea occidentală această dezbatere există, numeroși episcopi sau conservatori catolici contrazicând chiar aprobarea dată de Vatican, respectiv de Papă, față de folosirea vaccinurilor.
Chiar pe 26 februarie a.c., ca să dăm un exemplu, Arhidioceza catolică de New Orleans a transmis cu fermitate că „trebuie să instruiască catolicii că cel mai
recent vaccin din Janssen / Johnson & Johnson este compromis din
punct de vedere moral, deoarece utilizează linia celulară derivată din
avort în dezvoltarea și producția vaccinului, precum și testarea lui.” Este vorba de un fetus de 18 săptămâni avortat viu în 1985.
În urmă cu trei zile, pe 2 martie a.c., Conferința Americană a Episcopilor Catolici (document în link) a transmis opoziția sa fermă față de vaccinul Johnson & Johnson, din aceleași considerente, după cum arată și NJ.com.
În decembrie anul trecut, aceeași instituție, Conferința Americană a Episcopilor Catolici (USCCB) a emis o notă separată de Vatican către catolicii americani, afirmând că și vaccinurile Pfizer-BioNTech și Moderna au totuși o
conexiune „la distanță” cu „răul diavolesc al avortului”, având în vedere că aceste
vaccinuri au folosit linii celulare extrase din țesut obținute
din două avorturi care au avut loc în anii 1960 și 1970 și care au fost
adesea reproduse de atunci.