Scopul pe termen lung al Chiquita este de a avea o poziționare clară pe piața din România ca lider pentru calitatea produselor și serviciilor oferite. În al doilea rând, Chiquita își propune un parteneriat pe termen lung cu comunitatea sa, consumatorii și partenerii de afaceri.
Raul Cutait, director de vânzări și coordonare a pieței pentru Europa de Sud și Orientul Mijlociu, a spus odată că „La Chiquita, recunoaștem că emblematicul nostru Autocolant Albastru și bananele galbene strălucitoare oferă nu numai o gustare excelentă și o sursă de nutriție pentru consumatori, ci și un sentiment de tradiție și nostalgie pentru cei care s-au bucurat de produsele noastre de-a lungul diferitelor etape ale vieții.” Misiunea Chiquita este de a aduce un pic de bucurie în rândul iubitorilor de banane și de a-și inspira fanii să găsească noi modalități de a crea amintiri dulci cu ajutorul bananelor super gustoase Chiquita.
Bananele Chiquita sunt alegerea perfectă pentru cei care se bucură de micile plăceri autentice. Sunt ideale pentru a fi consumate la micul dejun, ca o gustare rapidă, sau după un antrenament intens, dar poate reprezenta și baza pentru un smoothie delicios, sau ingredientul cheie pentru multe rețete gustoase.
AUTOCOLANTUL ICONIC ALBASTRU, împreună cu culoarea galbenă a bananelor, sunt garanția calității premium și a durabilității; liderul gustului delicios în universul fructelor are calitatea în ADN.
Bananele Chiquita, cultivate cu grijă pentru a fi de cea mai înaltă calitate, sunt disponibile în toată România. Brandul își întărește legătura cu consumatorii de banane prin conceptul campaniei bazat pe 3 titluri principale, și anume „perfect natural”, „rămâi în formă” și „natural cap-coadă”. Acestea creează un concept care încurajează oamenii să marcheze alegeri naturale pentru o viață de zi cu zi mai sănătoasă,