Un rapper pro-Putin a redeschis lanțul de cafenele deținute în trecut de Starbucks, care acum poartă numele de Stars Coffee – cel mai nou exemplu dintr-o serie lungă de cazuri de rebranding al magazinelor unei mari companii care s-a retras de pe piața rusească, scrie The Guardian.
Cântărețul de hip-hop Timati și proprietarul de restaurante Anton Pinski, perechea care a achiziționat drepturile pentru lanțul american de cafenele deschise în Rusia, au participat joi la deschiderea primei cafenele din cele 130 pe care Starbucks le deținea în țară.
În timpul ceremoniei de deschidere a cafenelei din centrul Moscovei, cei doi asociați au dezvăluit și noul logo care înlocuiește bine-cunoscuta sirenă Starbucks cu o femeie care poartă pe cap tradiționalul cocoșnic, un fel de diademă care face parte din costumul popular rusesc purtat de femei, dar care altfel arată foarte similar cu imaginea originală.
Rapper-ul rus și ministrul apărării Serghei Șoigu, la lansarea unei noi colecții de haine, marca Timati, în cadrul unei prezentări de modă. Foto: Profimedia Images
Rapper-ul rus și ministrul apărării Serghei Șoigu, la lansarea unei noi colecții de haine, marca Timati, în cadrul unei prezentări de modă. Foto: Profimedia ImagesTimati și Snoop Dogg, la premiera filmului „Odnoklassniki.ru: NaCLICKay Udachu”. Foto: Profimedia ImagesTimati, Ramzan Kadîrov și primarul capitalei Ceceniei, Groznîi, la aniversarea a 201 ani de la fondarea orașului. Foto: Profimedia ImagesTimati și prietena sa ucraineancă, modelul Alexandra Doni, în Insulele Mykonos, Grecia, septembrie 2021. Foto: Profimedia ImagesTimati, la o expoziție de artă contemporană organizată la Moscova. Foto: Profimedia ImagesTimati, la evenimentele organizate pe stadionul Lujniki în luna martie cu ocazia a optei aniversări a anexării Crimeei de către Rusia, » sursa: www.digi24.ro