Senior Software, companie care dezvoltă și furnizează soluții software pentru managementul integrat al afacerilor, va deschide o filială în Timișoara. Compania, care în prezent își desfășoară activitatea prin punctele de lucru din București, Cluj, Constanța și Iași, va crea peste 20 de locuri de muncă în Timișoara, noua filială urmând să răspundă nevoilor de digitalizare ale companiilor din vestul României.
Senior Software, furnizor, dezvoltator și integrator de sisteme performante pentru managementul afacerilor, va deschide un nou sediu pentru care caută personal dedicat pentru serviciul de suport clienți, dar și pentru implementarea și vânzarea de soluții software. Punctul de lucru va fi în Timișoara, deschiderea acestuia urmând să se realizeze în această vară.
În prezent, Senior Software își desfășoară activitatea prin patru puncte de lucru, oferindu-le afacerilor sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce și Hardware. Compania are o experiență de aproape 20 de ani pe piața de soluții software din România, iar decizia de a deschide un nou punct de lucru este rezultatul unui plan amplu de dezvoltare, ce vizează extinderea și consolidarea prezenței Senior Software la nivel local.
“Deschiderea punctului de lucru din Timișoara face parte din strategia Senior Software de extindere geografică, începută în 2008 cu înființarea filialei din Constanța și continuată cu sediile din Iași și Cluj. Alegerea a fost una firească, datorată în primul rând potențialului de business din vestul țării, noi având deja companii importante din această zonă în portofoliul nostru de clienți, printre care se numără și Barum Automotive, RPW Logistics, Vitacom Electronics, Side Grup, Agroland sau Randler Group.
Ne dorim să formăm o echipă puternică de consultanți specializați în activități de vânzare, implementare de sisteme informatice, dar și în activități de suport,