O discuție între conducerile Profi și ANPC a avut loc, în Capitală, în urma recentelor controale la magazinele Profi din București. Ambele părți au avut ocazia să se cunoască mai bine și să ia unele decizii importante.
De la apariția primului său magazin, în 2000, și până la finalul lunii trecute, rețeaua Profi s-a dezvoltat exclusiv în România, inaugurând 1568 magazine în 732 de localități, și având planuri pentru a se dezvolta în continuare.
În anul 2020, rețeaua a început un amplu proces de modernizare prin lansarea noului format Profi, cu îmbunătățiri semnificative aduse sortimentului și felului în care acesta este prezentat, oferind consumatorului o nouă experiență de cumpărare.
În prezent, funcționează 187 de astfel de magazine în toate formatele – Super, Loco, City și Go. Treptat, toate unitățile Profi vor fi aduse la noile standarde. Fără excepție, de la jumătatea anului trecut magazinele se deschid exclusiv în noul format la care nu doar sortimentul a fost îmbunătățit, ci și dotările și echipamentele. Procesul continuă în ritm alert, rețeaua investind acum în egală măsură atât în deschiderea de noi magazine, cât și în remodelarea celor existente, dotându-le cu echipamente noi.
La acest proces participa 198 de firme de construcții, electricitate și mentenanță la care se adaugă și cel puțin 150 de firme de transport, toate din România. În proporție de 94% produsele achiziționate de această rețea provin de la firme din România. Profi colaborează cu peste 200 de producători autohtoni de legume și fructe, având în plan să le creasca numărul la peste 250 în acest an. Profi susține producătorii locali, lista colaboratorilor incluzând 52 de producători de mezeluri, 211 producători de panificație, 35 producători de lactate, 62 producători de prăjituri. Pentru furnizarea marfii Profi lucreaza cu peste 1200 de parteneri,