Bosch Service Solutions a deschis un hub global de achiziţii la Timişoara, care numără 50 de angajaţi. Compania anunţă că recrutează profesionişti specializaţi în zona de achiziţii şi în alte domenii de activitate.
”Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, îşi consolidează poziţia pe zona de servicii de outsourcing prin extinderea segmentelor de business reprezentate la nivelul diviziei Service Solutions din Timişoara (BSO), unde a inaugurat, de curând, un hub global de achiziţii. Noul departament de Achiziţii Strategice Indirecte are la bază o echipă de profesionişti, achizitori specializaţi cu expertiză extinsă, ale căror atribuţii prevăd managementul furnizorilor şi al tuturor părţilor interesate, negocierile contractuale care vizează solicitările clienţilor din toate regiunile Europei, precum şi alte sarcini strategice”, anunţă compania.
În 2021, Bosch Services Solutions din Timişoara a angajat aproximativ 600 de persoane specializate în domenii precum dezvoltare software, IT Help Desk, customer service, controlling, contabilitate, project management, logistică, achiziţii şi vânzări, dintre care 50 de specialişti lucrează exclusiv în cadrul noului departament.
„Timişoara este deja, de ceva vreme, unul dintre hub-urile Global Business Services (GS), astfel că decizia de a pune bazele unui hub de achiziţii aici a venit oarecum natural. De asemenea, ne-a fost foarte uşor să aderăm la infrastructura şi la metodele de lucru pe care le-am găsit aici şi mă bucur să văd că rezultatele obţinute până acum sunt foarte bune”, spune Steffen Hammer, vicepreşedinte al diviziei de Achiziţii Indirecte pentru categorii non-tehnice.
Din postura de jucător internaţional cu prezenţă globală, Bosch Service Solutions îşi propune să asigure şi să securizeze o legătură strânsă între clienţii interni şi pieţele regionale şi face acest lucru prin intermediul achizitorilor care reprezintă compania în relaţia cu furnizorii, procurând diferite categorii de mărfuri şi produse.