În perioada 1 – 21 septembrie, Profi organizează campania „Fapte bune făcute profi”. Și în acest an, campania pune la bătaie 1,5 milioane de lei pentru șase proiecte din domeniile educație, sănătate, mediu, cultură și social. Sumele de bani urmează să fie împărțite proporțional cu voturile date de clienții lanțului de magazine. Pe 10 septembrie, Profi a publicat și primele rezultate parțiale.
„Campania se desfășoară sub forma unei competiții între șase proiecte participante, fiecare dintre acestea urmând să primească o parte din donație proporțională cu numărul de voturi pe care i le acordă clientii magazinelor Profi. Aceștia scanează bonul de casa la infochioscul de la ieșirea din magazin și decid cărui proiect să-i acorde voturile pe care le-au acumulat în urma cumpărăturilor. Dacă preferă să voteze de acasă, clienții au și această opțiune accesând adresa https://responsabilitate.profi.ro/projects și completând acolo datele de pe bonul de casă primit la magazin. Tot la această adresă găsesc și numeroase detalii despre fiecare proiect participant în parte”, transmite Gabriel Pâslaru, manager de PR al Profi Rom Food.
În momentul de față, rezultatele intermediare plasează pe primul loc, aproape la egalitate, proiectele Educând o generație, schimbi viitorul țării al Asociației Îngeri pentru Suflete (26.59%) din totalul voturilor, și Nu lăsăm pe nimeni în urmă al Asociației Blondie (25.98%). Primul proiect își propune să echipeze cu rechizite 10.000 de copii, din 12 județe, care altfel ar fi chiar în riscul de a renunța la școală. Cel de-al doilea proiect are drept scop achiziționarea unei „ambulanțe aeriene”, care să transporte în străinătate bolnavii al căror tratament nu poate fi realizat în România.
Celelalte proiecte, care împart la mijlocul competiției restul de 47.38% din voturi, sunt:
- Hidroterapia schimbă vieți – (Asociația Școala Mamei Junior) – 17.55%
- Viitor cu păduri,