Cum să-ți organizezi biroul de acasă

Ești antreprenor sau compania pentru care lucrezi a decis ca angajații să lucreze de acasă?

Nu ai suficient spațiu pentru o cameră specială, însă vrei să ai tot confortul necesar pentru a lucra eficient?

Iată cum îți poți amenaja spațiul de lucru dacă locuiești într-un apartament:

  1. Separă spațiul de odihnă de cel de lucru. Chiar dacă ai o singură cameră, încearcă să o amenajezi, astfel încât, să ai un loc special pentru birou. Cu ajutorul unui coltar extensibil, împarte camera în două zone. Una în care poți dormi, te poți relaxa și uita la televizor și una de birou.
  2. Așază biroul lângă fereastră. Lumina naturală îți va da energia de care ai nevoie și te va ajuta să te concentrezi.
  3. Decorează biroul cu câteva plante. Dacă spațiul îți permite, așază pe un suport câteva plante. Acestea îți vor oferi o energie bună și pot fi fundalul perfect pentru ședințele online.
  4. Descoperă uleiurile esențiale. Pune într-un recipient cu apă câteva picături de ulei esențial pentru a împrospăta aerul din cameră. Bucură-te în același timp și de beneficiile aromaterapiei: pentru relaxare folosește câteva picături de lavandă, iar pentru energie citrice sau eucalipt.
  5. Păstrează biroul ordonat. Adaugă pe birou doar ceea ce îți este absolut necesar. Documentele, agenda sau alte accesorii pe care nu le folosești frecvent, păstrează-le într-un dulap din apropiere. Nu încărca spațiul cu foarte multe fotografii, seturi de creioane sau pixuri. Te vei concentra mult mai bine dacă ai mai mult spațiu liber.
  6. Cumpără-ți un scaun de birou confortabil. Investește într-un produs de calitate pentru a evita tensiunea la nivelul spatelui și a gâtului. O poziție corectă pe scaun te va ajuta să eviți multe ore de fizioterapie sau de masaj.

 » sursa: ziuadevest.ro