Comisia Europeană sărbătorește „luna diversității” pro-LGBT, prilej pentru companii și instituții din România să semneze Carta Diversității curcubeice. Printre ele: DIGI, Vodafone, Orange, BCR, Raiffeisen Bank, Johnson&Johnson, IKEA, Carrefour, Renault

Mai multe companii majoritar străine și-au dat mâna în România să semneze „Carta Diversității”, un fel de proclamație pentru incluziunea minorităților – inclusiv a celor sexuale – care face parte dintr-o serie de documente similare din mai multe state, prin care U.E. marchează „luna europeană a diversității”. „Unitate în Diversitate” este sloganul afișat, dar cuvântul „diversitate” este din ce în ce mai des folosit ca acoperire pentru activismul LGBT, cât și, într-o formă ideologizantă, de organizațiile radicale feministe și activiștii ideologiei de gen.  

Să nu vă imaginați că prin „diversitate” și „incluziune” vor fi vreodată apărate valori firești sau comunități religioase persecutate în pandemie! Aceste două cuvinte sunt dedicate cu predilecție minorităților etnice și/sau sexuale, imigranților și disforicilor de gen, care se pretind altceva decât îi recomandă sexul biologic. Mișcarea LGBT mascată sub umbrela „diversității” este îmbrățișată deja în România, prin semnarea Cartei Diversității, de instituții sau companii majoritar străine și filiale românești ale unor firme străine, cum ar fi:

Ambasada Marii Britanii la București, Ambasada Suediei la București, British Council, KPMG, Camera de Comerț Britanică-Română, IKEA, PwC, Carrefour, Samsung, OMV-Petrom, IAA, Heidelberg Cement, KRUK, JW Marriott, JYSK, Coca-Cola HBC România, Unilever, BRD, Rogalski Damschin, Michelin, Henkel, Accenture, Tenaris Silcotub, BAYER, Deloitte, Holcim, Siemens, Direcția Regională de Statistică a Municipiului București, Sanofi, L’Oreal România, Nestle, Enel, Kaufland, DIGI, AVON, Orange, BCR, IBM, Vodafone, Metro, Mondelez International, Citi, Sodexo, The CSR Agency, UAPR, Publicis One, Pastel, Rețeaua Națională a Muzeelor din România, Minio Studio, Transylvania Animal Care, Adrenallina, MKOR, GenPact, PHILIPS, Comm360, Unlock, Robert Both Studio, Equal Advice, Wens, Raiffeisen Bank, ActiveWatch, Penny Market, CEZ Group, OTP Leasing, Liceul special pentru deficienți de vedere Buzău, Comitet Sectorial Administrație și Servicii Publice, Lowden, Hope and Homes for Children, Accept, DGASPC Sector 6, „AUR”- A.N.S.R.U., Ministerul Muncii și Justiției Sociale, Agenda 21, I.S.M.B., MAHLE, ANFP, ATCA, Prefectura Giurgiu, C.C.D., Primăria Calvini, Primăria Ploiești, Primăria Cornu, ANPD, Primăria Sectorului 4, ICF România, United Media, Essilor, Knight Frank, Ministerul Comunicațiilor și Societății Internaționale, Roma Education Fund, Dentons, ANBPR, Inditex, Edenred, Betfair, Teleperformance, SPHERAm LeGrand, Up Romania, Ateliere fără frontiere, Société Générale, Philip Morris România, London Stock Exchange Group, Brown-Forman, ASHOKA, EATON, NEPI Rockcastle, Luxoft, Elton, EaSI, Groupe Renault, Provident, ADV, PTC, Johnson-Johnson, TE Connectivity, Centrul Step by Step, EY, DHL, Zentiva, Leroy Merlin, BCR Asigurări, Omniasig, Asirom, Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse între Femei și Bărbați, Heineken etc.

Culmea, pentru asta se mai și plătește o taxă de 300 de euro (companii și instituții publice) sau 30 de euro (ONG-uri).

Nu
este deloc clar în ce calitate au semnat instituții publice ale
statului român această Cartă pro-LGBT și din ce filă de buget au achitat taxa de
300 de euro.   

Chiar în această săptămână, semnalam deja că IKEA și Renault România au afișat în cadrul acestei „luni a diversității” însemnele LGBT, respectiv curcubeul. De altfel, întreaga simbolistică a campaniei se derulează sub culorile curcubeului,

 » Citește întreg articolul pe www.activenews.ro