”Copiii vin cu o poveste și cu ceea ce se întâmplă acasă la școală. Vin cu ceea ce-i obișnuiesc părinții și cu ceea ce văd acasă. La școală învățătorul este obișnuit să se uite doar la partea cognitivă, adică doar la faptul că elevul a învățat să scrie, să citească, să socotească. În anul în care trăim nu mai este suficientă această viziune doar a laturii cognitive și este musai să o avem în vedere și pe cea emoțională, dar și pe cea comportamentală.”, declara pentru Qbebe Clauda Chiru. Așa că este normal ca profesorul, mai ales la clasele primare, să acorde o deosebită atenție și laturei comportamentale a copiilor, formându-se o triadă părinte-profesor-elev, care să ajute în educația copilului, pe toate fronturile. Însă, se pare că la nivelul școlilor, în acest moment, din cauza situației pandemice, comportamentul copiilor și al părinților poate să ducă la conflicte și la situații dificile. Iată ce povestește Claudia pe contul ei de Facebook:
”Aș vrea sa fiu drăguță și diplomată, am tot încercat, nu obțin rezultatele sperate, acum voi fi nesuferită și francă.
”Nu mai pot cu părinții care știu mai bine decât mine cum se face la scoala, cum e cu legea nerespectată și cum merge și așa. Nu mai pot. Astăzi mi s-a atras atenția ca respect legea, ca le spun copiilor sa poarte masca, deci ii chinui, iar ca urmare a acestei atitudini doi elevi nu au respectat ceea ce i-am rugat deoarece părinții i-au învățat acasă exact opusul. Adică se uitau la mine, ma auzeau, dar nu făceau ceea ce le ceream. Mi-au spus ca oricum pleacă, așa ca nu-și mai pun masca. Ați înțeles, sunt parinti care acasă își invata copiii sa nu poarte masca.
Spun clar și sper sa fiu înțeleasă corect: atat timp cat sunt in exercițiul functiunii și îmi fac treaba cu seriozitate,