Telekom Romania, unul din principalii operatori de telecomunicaţii din România, s-a poziționat de-a lungul timpului ca susținător al businessurilor din România.
Pentru mediul de business, în această perioadă de incertitudine, este foarte important să aibă susținerea furnizorilor săi. În acest context, antreprenorii au nevoie de sprijin continuu și de aceea Telekom Romania reaminteste cele zece promisiuni reale de susţinere a bunei funcţionări a afacerilor, integrate într-un Certificat de garanție pentru business.
Concret, Telekom Romania își continuă, și în această perioadă, angajamentul față de clienții săi antreprenori de a le oferi soluții de telecomunicaţii complete, securizate şi performante, dar și soluții de digitalizare a business-ului și prezență online.
„Cu toții traversăm o perioadă dificilă, greu de gestionat. La Telekom ne asumăm în mod deschis, într-un context dificil pentru întreaga societate, susținerea businessurilor din România. Și credem că garanțiile sunt necesare astăzi, când fiecare antreprenor are nevoie să știe pe cine se poate baza pentru continuitatea afacerii”, explică Andreea Cramer, Director de Marketing Segment Business Telekom Romania.
Iată şi cele 10 garanţii de business, inclusiv într-o versiune video:
- SERVICII NELIMITATE DE COMUNICAȚII
Antreprenorii se pot bucura de soluții de comunicații nelimitate, la super prețuri, ușor de folosit de la birou sau când lucrează de la distanță.
- REȚEA DE BUSINESS SECURIZATĂ
Businessul este în siguranță prin servicii de comunicații securizate, cărora li se pot adăuga soluții de securitate dintr-un portofoliu diversificat, potrivit pentru orice nevoie.
- EXPERIENȚĂ PREMIUM, CU ADEVĂRAT DE BUSINESS
Fie că vorbim despre digitalizare, fie despre suport tehnic, antreprenorii se pot baza în orice situație pe o echipă de experți care lucrează cu cei mai puternici și inovatori parteneri tehnologici.