La doar puțin peste un an de la lansarea de la Ploiesti a magazinului concept Noul Profi, rețeaua anunță cu mândrie că numără deja 100 de magazine de acest fel.
“În 2021, am început să revoluționăm felul în care arată magazinele noastre și senzația pe care o transmit, introducând conceptul Noul Pofi și cumpărăturile convenience,” a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial. “În 2022 vom continua să multiplicăm în masă acest model, totodată ducând revoluția și în interiorul Profi prin digitalizare și un mare număr de programe, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale în beneficiul clienților noștri”.
Modelul Noul Profi se prezintă în toate cele patru formate ale noastre: Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzări și sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbană, de lângă casă; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate; și Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane.
Noul Profi este apreciat de clienți. Încă de la inaugurare, magazin după magazin au început să raporteze consecvent vânzări constant mai mari decât cele de dinainte de remodelare.
Plecând de la aceste rezultate, s-a luat decizia de a continua cu investiții masive în creșterea companiei și totodată de a desena o nouă traiectorie pentru dezvoltarea Profi: expansiunea se va face și de acum înainte într-un ritm susținut dar numărul de magazine noi se va mai tempera, crescând în schimb numărul de magazine existente care vor fi remodelate. Zone Fiigo își vor găsi locul în toate magazinele noi sau remodelate astfel încât în drumul lor spre sau dinspre lucru, sau dacă au uitat să cumpere ceva, oamenii să aibă unde veni ca să-și completeze cumpărăturile. Trebuie remarcat că remodelarea unui astfel de magazin necesită un volum de investiții comparabil cu cel necesar pentru deschiderea unui magazin nou.